.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه حمايتی "توسعه و عدالت" از محسن رضايي

حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي در بيانيه‌اي رسما حمايت خود از محسن رضايي را در انتخابات رياست جمهوري اعلام کرد.

متن اين بيانيه بدين شرح است:

با شروع چهارمين دهه از استقرار نظام جمهوري اسلامي، ملت بزرگ ايران در برابر آزمون و انتخاب مهم ديگري قرار گرفته است و بي‌شک با شرکت پرشور در تعيين سرنوشت خود، هدايت سکان اجرايي کشور را در دستان يکي ديگر از فرزندان خويش قرار خواهد داد. حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي وظيفه مي‌داند در اين باره نکاتي را عرضه بدارد:

1- دهه چهارم انقلاب اسلامي از سوي رهبر معظم انقلاب بحق دهه پيشرفت و عدالت ناميده شده است. تحقق اين مهم مستلزم آن است که همه اجزا و ارکان نظام پا به پاي ملت خود را با اين آرمان هماهنگ و همه توان ملي را در خدمت تحقق آن قرار دهند . ملت ايران، درسه دهه اخير در پرتو نظام اسلامي خود را براي رساندن کشور به جايگاه شايسته آن آماده کرده است . تصميم سازان وتصميم گيران در اين مرز وبوم هم بايد خود را با خواست و اراده مردم و رهبري هماهنگ سازند.

2- قوه مجريه در ساختار جمهوري اسلامي و قانون اساسي، از جايگاه وﯾﮊه‌اي بر خوردار است و وظايف خطيري بر عهده دارد که براي انجام بايسته آن بايد کار آمدتر و شايسته ترين فرد برگزيده شود.

3- رئيس جموري اسلامي ايران، در آغاز دهه چهارم انقلاب اسلامي براي تحقق آرمان‌هاي بحق رهبري و ملت بزرگ ايران بايد:

الف) مرد روز‌هاي سخت و تصميم‌هاي اساسي و دشوار بوده و از کوران حوادث و آزمون‌ها سربلند بيرون آمده باشد.

ب) پاسدار ارزش‌هاي ديني و ملي و آرمان‌هاي انقلاب بوده و اسوه پايبندي به فرهنگ و اخلاق و ارزش‌هاي ديني و اسلامي باشد.

پ) فرصت‌ها و تهديدات ملي و بين‌المللي را به خوبي بشناسد و براي آنها برنامه‌هاي واقع بينانه و عملي داشته باشد.

ت) پايبند خرد جمعي و برخوردار از تفکر راهبردي و آينده‌نگر باشد.

ث) با تشکيل دولتي متعهد و کارآمد، نماينده واقعي خواست و اراده عموم ملت باشد.

ج) از تصميم گيري‌هاي احساسي و عجولانه بپرهيزد و با توجه به سند چشم انداز 20 ساله، کشور را با راهبرد و برنامه به پيش ببرد.

4- حزب توسعه و عدالت ايران اسلامي ضمن احترام به همه کساني که خود را براي پذيرش اين مسئوليت دشوار در معرض رأي و نظر مردم قرار داده‌اند، وﭕﮋگي‌هاي مذکور را بيش از همه در جناب آقاي دکتر محسن رضايي مي‌بيند، زيرا ايشان با همه وجود در همه صحنه‌ها و مخاطرات حضور داشته و همواره در خدمت ايران و انقلاب بوده است.

آري، دکتر محسن رضايي چهره ماندگار انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، مورد تاييد حضرت امام خميني ﴿ره﴾ در مقابل متجاوزان بعثي با مديريت مدبرانه دفاع مقدس ملت ايران يکي از پرافتخارترين صفحات تاريخ اين کشور را رقم زد . و با ايفاي نقش موثر در تدوين سند چشم انداز 20 ساله و سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي، نقطه عزيمت تغيير روند اداره جامعه، زمينه تحقق اين مهم را فراهم ساخت واينک با صداقت، آينده‌نگري، نگاه وسيع، استفاده بجا از همه نيرو‌ها،مسئوليت ﭜذيري و خلاقيت درصدد است اين تغيير را به سوي تحقق اهداف اصلي جامعه اسلامي هدايت نمايد.

5- همه مسئولان امر، بويژه رسانه‌هاي جمعي و دست اندر کاران روزنامه‌ها، مجلات، صدا وسيما بايد بکوشند در روز‌هاي باقيمانده زمينه‌هاي لازم براي حضور ﭜر شور مردم در صحنه انتخابات را فراهم کنند. بي ترديد هر چه حضور مردم عزيز در اين انتخابات ﭜررنگ تر باشد ﭜايه‌هاي نظام اسلامي مستحکم تر خواهد شد.

6- مجددا از ملت عزيز ايران تقاضا داريم با حضور در پاي صندوق‌‌هاي رأي حماسه‌اي ديگر بيافرينند.

بي ترديد تک تک ما با انجام وظيفه شرعي و ملي خود و با حضوري هوشمندانه در انتخابات، مي‌توانيم با صداي رسا پايبندي خويش را به ايران و نظام جمهوري اسلامي به همه دوستان و دشمنان اعلام نماييم و پشتوانه‌اي شايسته براي دولت اسلامي فراهم آوريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.